عکس تیمی بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی شیرین در زمین اتلتیکو مادرید

عکس تیمی بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی شیرین در زمین اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان بارسلونا بالاخره در این فصل رنگ آرامش را دیدند.

به گزارش فوتبالی، در هفته های اخیر فشار شدیدی روی بازیکنان بارسلونا وجود داشت. در حقیقت بارسایی ها چه برای بازی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا و چه برای عقب افتادن از تیم همشهری یعنی ژیرونا در لالیگا تحت فشار بودند اما بارسایی ها با روحیه به وقفه بازیهای ملی می روند.

بارسلونا توانست ناپولی را مغلوب سازد و پس از سالها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. آنها در این مرحله کار بسیار سختی مقابل پی اس جی دارند اما در هر صورت با توجه به این که در سالهای اخیر از مرحله گروهی حذف شدند، رسیدن به این مرحله را مایه خوشحالی می دانند. در واقع بارسایی ها دوست نداشتند که با تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، منچسترسیتی و رئال مادرید مواجه شدند که بر اساس قرعه، همگی در سمت دیگر جدول قرار گرفتند و به همین خاطر خیال تیم ژاوی راحت شد.

از سویی بارسلونا پس از چندین ماه بالاخره در رتبه دوم لالیگا قرار گرفت. شکست ژیرونا مقابل ختافه به بارسایی ها فرصت داده بود که دوم شوند. تیم ژاوی با نتیجه سه بر صفر در خانه اتلتیکو مادرید پیروز شد و اختلاف هشت امتیازی با رئال مادرید را حفظ کرد. بازیکنان بارسلونا در پایان بازی در رختکن با خوشحالی عکس گرفتند تا نشان بدهند که چقدر از شرایط کنونی تیمشان راضی هستند.

4125