پرده گوش ستاره پی‌اس‌جی پاره شد؟

پرده گوش ستاره پی‌اس‌جی پاره شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله بازی پی اس جی و مونپولیه در هفته بیست و ششم لیگ فرانسه را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، وینگر فرانسوی که خودش را برای رویارویی با تیم سابقش بارسلونا در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ آماده می کند، به شدت از ناحیه گوش احساس درد داشته است. رسانه های فرانسوی گزارش داده اند که ممکن است که پرده گوش این بازیکن پاره شده باشد. در حقیقت دمبله در هتل پی اس جی در مونپولیه مورد معاینه پزشکان قرار گرفت. 

پی اس جی در غیاب دمبله توانست پیروزی شیرینی را کسب کند اما انریکه مجبور شد این بازیکن را از لیست خط بزند. پی اس جی در حال حاضر دوازده امتیاز تا برست در رتبه دوم لیگ فرانسه فاصله دارد. 

دمبله در 22 تا از 26 بازی پی اس جی در لیگ فرانسه حضور داشته و یک گل و یک پاس گل ثبت کرده است. این بازیکن فقط در سه بازی به علت مصدومیت حضور نداشته است. این مهاجم بیش از یک سال بود که با مصدومیت مواجه نشده بود و آخرین مصدومیتش به 28 ژانویه 2023 در بازی بارسلونا و ژیرونا برمی گردد اما حالا به علت مشکل پارگی پرده خوش خود، ممکن است که مدتی از تمرینات دور باشد.

هواداران بارسلونا انگیزه بالایی برای رویارویی با پی اس جی و دمبله در مونجوییک دارند و باید دید که چه برخوردی با مهاجم سابق تیمشان خواهند داشت.

4125