نعمتی درگیر تنبیه خمز؛ ۱۸۰ دقیقه نیمکت‌نشینی!

نعمتی درگیر تنبیه خمز؛ ۱۸۰ دقیقه نیمکت‌نشینی!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد پاکو خمز سیامک نعمتی را پس از اخراج بی‌مورد برابر استقلال خوزستان تنبیه کرده است.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی بازیکنی است که برای پست وینگر و هافبک جذب تراکتور شده بود ولی ترافیک بالا در پست‌های مذکور باعث شد تا بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به پست دفاع راست منتقل شود. 

سیامک نعمتی آخرین بار در بازی با استقلال خوزستان به عنوان مدافع راست تیمش بازی کرده است؛ مسابقه‌ای که این بازیکن باتجربه، اخراجی بی‌مورد را با هل دادن کمک داور تجربه کرد تا سرمربی تراکتور حسابی از این کار بازیکنش عصبانی شود و در نشست خبری هم به این موضوع اشاره کرد.

همین اخراج نعمتی کافی بود تا خمز دوباره از دو مدافع راست تخصصی خود یعنی مهدی شیری و محمد آقاجانپور استفاده کند؛ توفیقی اجباری که جواب داده و هر دو مدافع کناری پرشورها علی‌الخصوص در دو برد اخیر این تیم برابر هوادار و شمس‌آذر عملکرد خوبی داشتند تا کار برای نعمتی سخت‌تر هم شود.

سیامک پس از اتمام محرومیت در بازی برابر مس رفسنجان، در دو بازی اخیر تراکتور به صورت کامل و ۱۸۰ دقیقه‌ای نیمکت‌نشین بوده و حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد میدان نشده تا  سرمربی اسپانیایی، او را تنبیه کرده باشد. البته نبود نعمتی باتوجه به درخشش جانشینان وی و بردهای تراکتور چندان به چشم نیامده است.

1997