اوسمار در آسمان؛ پرواز با دو وینگر

اوسمار در آسمان؛ پرواز با دو وینگر

پایگاه خبری فوتبالی- وینگرهای چپ و راست پرسپولیس این روزها این تیم را به پرواز درآورده‌اند.

به گزارش فوتبالی، وقتی از اوسمار و تفاوت بازی و نتایجش با یحیی گل‌محمدی صحبت می‌شود باید در مورد دو بازیکن هم در این مسیر حتما صحبت کرد. 

اولی، بازیکنی است که در زمان یحیی گل‌محمدی هم در ترکیب حضور داشت اما آن که در میدان بازی می‌کرد کوچکترین شباهتی با نامش نداشت. صحبت از مهدی ترابی است که این روزها به عصای دست اوسمار تبدیل شده است. 

اگر تیم اوسمار با اختلاف بیشتر از یک گل می‌برد، کامبک می‌زند و کارهایی که در زمان یحیی گل‌محمدی کمتر اتفاق می‌افتاد را انجام می‌دهد همیشه پای یک ترابی در میان بوده است.

 2 گل و 2 پاس گل برای بازیکنی که قبل از آن در بیش از 10 هفته فقط یک پاس گل را ثبت کرده بود یعنی بازگشت رستگاری برای سرمربی.

در این میان اما بازیکن دیگری هم حضور دارد که در زمان یحیی گل‌محمدی حضور نداشت و او اورونوف است. اورونوف همان بازیکنی بود که پرسپولیس می‌خواست. 

وینگری که گره از کار تهاجمی تیم بگشاید و با تکنیک خود بتواند همزمان زهر و جذابیت تیم را بالا ببرد و برای تیمش یا گل بزند یا موقعیت بسازد و یا تیم را وارد موقعیت حمله کند.

شاید اگر یحیی گل‎‌محمدی یکی از این دو گزینه را در اختیار داشت در حال حاضر به جای دستیارش روی نیمکت نشسته بود اما این شانس نصیب اوسمار شد تا حالا او این روزها با دو پادشاه داخل میدان فرمانروایی کند و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد. حالا دیگر هواداران مجبور نیستند که سعید صادقی و بلاتکلیفی‌اش در میدان را تحمل کرده و هر روز روزشمار مصدومیت وحید امیری و دوری از میدان را چک کنند.

4326