رکوردهایی که ژاوی هرناندز مقابل اتلتیکو مادرید ثبت کرد

رکوردهایی که ژاوی هرناندز مقابل اتلتیکو مادرید ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در آخرین بازی خود پیش از فیفادی، موفق شد با 3 گل از سد اتلتیکو مادرید عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته بیست و نهم لالیگا، تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، کاتالان‌ها موفق شدند با 3 گل حریف مادریدی خود را شکست دهند تا با یک برد شیرین به استقبال بازی‌های ملی ماه مارس بروند.

اما نکته جالب در خصوص این بازی این بود که ژاوی هرناندز رکوردهای جالبی به ثبت رساند. به طور مثال این اولین بار در دوران مربی‌گری دیگو سیمئونه بود که پنج بازی متوالی را مقابل بارسلونا می‌بازد و هر پنج بازی مقابل ژاوی بود. این رکورد منفی در حالی به ثبت رسید که بارسلونا برای اولین بار در تاریخ خود موفق شد در چهار بازی پیاپی مقابل اتلتیکو مادرید کلین شیت کند.

اما همه رکوردها برای ژاوی هرناندز و تیمش مثبت نبود. او در جریان این مسابقه از زمین اخراج شد و گفته می‌شود که ممکن است تا دو جلسه از همراهی تیمش در لالیگا محروم شود. جالب است که بدانید از زمان ورود ژاوی هرناندز به بارسلونا، او و رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به یک اندازه کارت زرد دریافت کردند. در این مدت، رونالد آرائوخو تنها 1 بار از زمین اخراج شد، در حالی که این اتفاق دو بار برای ژاوی رقم خورد.

سرمربی اسپانیایی بارسلونا موفق شد رکورد صد درصد پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه را حفظ کند. شاگردان ژاوی در پنج تقابل خودشان برابر اتلتیکو موفق شدند 10 بار دروازه حریف خود را باز کنند؛ در حالی که در این مدت تنها 2 گل دریافت کردند.

1428