ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید در رادار الاهلی عربستان

ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید در رادار الاهلی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه الاهلی عربستان قصد دارد در تابستان امسال رودریگو دی پائول، ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌‍‌های عربستانی در نقل و انتقالات تابستان 2023، فعالیت زیادی داشتند و ستاره‌های بزرگ دنیا را جذب کردند که باعث شد نگاه‌های زیادی به لیگ حرفه‌ای عربستان خیره شود. پروژه‌ای که با خرید کریستیانو رونالدو توسط النصر آغاز شده بود، با جذب ستارگانی همچون کریم بنزما، نیمار، انگولو کانته، روبرتو فیرمینو و چند تن دیگر از ستاره‌های دنیای فوتبال ادامه یافت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این پروژه بزرگ هنوز به پایان نرسیده و تیم‌های عربستانی تصمیم دارند تا در تابستان پیش رو نیز چند ستاره بزرگ دیگر را به خدمت بگیرند.

کوین دی بروینه و محمد صلاح فوق‌ستاره‌های دنیای فوتبال هستند که توجه باشگاه‌های عربستانی را به خود جلب کردند و احتمال دارد در همین پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا را به مقصد خاور میانه ترک کنند.

تیم‌های عربستانی اما به بازیکنان دیگری هم توجه دارند. رودریگو دی پائول، ستاره آرژانتینی خط هافبک اتلتیکو مادرید در رادار باشگاه الاهلی عربستان قرار دارد. او فصل گذشته نیز از لیگ عربستان پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد در فوتبال اسپانیا بماند و به همکاری با روخی بلانکو ادامه دهد.

دی پائول تاثیر زیادی در شکل بازی اتلتیکو مادرید دارد و یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید؛ اما با توجه به این‌که گفته می‌شود الاهلی حاضر است در ازای جذب این بازیکن 40 میلیون یورو بپردازد، احتمال دارد مدیران اتلتیکو با جدایی این بازیکن موافقت کنند.

اتلتیکو مادرید با محدودیت‌ها و مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

1428