عذرخواهی ستاره انگلیسی چلسی بابت از دست دادن پنالتی

عذرخواهی ستاره انگلیسی چلسی بابت از دست دادن پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی- رحیم استرلینگ که در دیدار روز گذشته چلسی مقابل لسترسیتی مورد انتقاد هواداران چلسی قرار گرفته بود، در شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ در هفته‌های اخیر پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده است. وینگر انگلیسی چلسی که در ابتدای فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده بود، در چند هفته اخیر افت کرده و این موضوع کاملا در شکل بازی او مشهود است. او در دیدار مقابل لسترسیتی نیز عملکرد درخشانی از خود به نمایش نگذاشت و با از دست دادن پنالتی در نیمه نخست، باعث عصبانیت هواداران چلسی شد.

چلسی در اوایل نیمه اول توسط مارک کوکوریا از حریف خود پیش افتاد. چند دقیقه بعد داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود آبی‌های لندن اعلام کرد. رحیم استرلینگ تصمیم گرفت به جای کول پالمر، پنالتی‌زن اول این فصل چلسی این ضربه را بزند. یاکوب استولارچیک، سنگربان لسترسیتی این ضربه را مهار کرد و رحیم استرلینگ را ناکام گذاشت.

در دقایق پایانی نیمه نخست، رحیم استرلینگ اشتباهش را جبران کرد و گل دوم تیمش را برای کول پالمر ساخته و پرداخته کرد تا اختلاف دو برابر شود. اما زمانی که در نیمه دوم لسترسیتی موفق شد دو گل بزند و بازی را به تساوی بکشاند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به انتقاد از استرلینگ کردند. هواداران چلسی از مائوریتسیو پوچتینو خواستند که ستاره 29 ساله تیمشان را تعویض کند.

استرلینگ پس از پایان بازی در شبکه‌های اجتماعی خود در واکنش به اتفاقات این بازی نوشت: « از همه هواداران چلسی، بابت از دست دادن پنالتی عذرخواهی می‌کنم. من 10 برابر قوی تر برمی‌گردم تا به تیم کمک کنم. ما می‌خواهیم پیروزی‌های بیشتری به دست بیاوریم و برای قهرمانی مبارزه کنیم.»

1428