ستاره بازی اخیر چلسی، تغییر لحظه آخری لیست تیم ملی اسپانیا

ستاره بازی اخیر چلسی، تغییر لحظه آخری لیست تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا برای بازیهای دوستانه پیش رو مجبور شد که در لیستش تغییر ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، خوزه لوئیز گایا کاپیتان والنسیا از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد و بازی اخیر تیمش را با مصدومیت ترک کرد. دلافوئنته نیز تصمیم گرفت که مارک کوکوریا را در لیست قرار بدهد. بدین ترتیب مدافع چلسی تنها ساعاتی پس از اولین گل فصلش در جام حذفی انگلیس مقابل لستر، با این خبر خوش مواجه شد. 

کوکوریا کاملا مورد اعتماد دلافوئنته قرار دارد. دفاع کناری چلسی اولین بازی خود در تیم ملی اسپانیا و تیم های پایه اسپانیا را زیر نظر این مربی انجام داده است. کوکوریا تا کنون فقط یک بازی در تیم ملی اسپانیا داشته که به بازی دوستانه هشتم ژوئن 2021 مقابل لیتوانی برمی گردد که در آن بازی دلافوئنته به خاطر بحران کرونا در اردوی تیم ملی اسپانیا،  برای یک بازی به صورت موقتی جانشین انریکه شد.

بدین ترتیب کوکوریا برای حضور در پست دفاع چپ باید با آلخاندرو گریمالدو برای حضور در ترکیب رقابت کند. اسپانیا دو بازی دوستانه مقابل کلمبیا و برزیل خواهد داشت که کوکوریا باید دوشنبه عصر به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود. اسپانیایی ها می خواهند به بهترین شکل برای یورو آماده شوند چون به عنوان قهرمان لیگ ملت های اروپا به این مسابقات می رسند.

4125