صحبت‌های ژاوی در مورد در هم کوبیدن اتلتیکو مادرید

صحبت‌های ژاوی در مورد در هم کوبیدن اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی در سیویتاس متروپولیتانو حضور پیدا کرد و در مورد پیروزی درخشان تیمش و اخراج مستقیم خودش با نظر داور صحبت کرد.

به گزاری فوتبالی، ژاوی در مورد پیروزی سه بر صفر بارسلونا مقابل اتلتیکو گفت:" بسیار خوشحال و خرسند هستم. درخشان بودیم. شبیه بازی با ناپولی بودیم. لواندوفسکی خیلی فعال بود. فرمین و ژائو نیز خیلی خوب بودند. بازی ایده آلی بر اساس فلسفه بازی تیم ما بود. کار تیم ما عالی پیش رفت. ما بارسلونا هستیم و در این جا کسی عقب نمی کشد. باید فشار بیاوریم. دو جام مهم برای ما مانده است. در خط دفاعی، موقعیت های بسیار کمی روی دروازه  ما ایجاد کردند."

وی در مورد اخراج خودش با نظر داور گفت :" کم اهمیت ترین بخش، اخراج من بود. داور چهارم گفت که به خاطر حرکاتم اخراج شدم. من بسیار هیجانی هستم. اخراجم ناعادلانه و غیر ضروری بود اما مهم این بود که تیم پیروز شد."

ژاوی در مورد مصدومیت کریستنسن پیش از بازی نیز صحبت کرد:" قرار بود که گوندوغان در نقش هافبک سمت راست بازی کند اما کریستنسن مصدوم شد. فرمین را در فاز هجومی انتخاب کردیم چون خیلی خوب به فضاها حمله می کند." 

4125