یوونتوس به دنبال بازگرداندن هویسن از رم

یوونتوس به دنبال بازگرداندن هویسن از رم

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس قصد دارد در پایان فصل مدافع قرضی خود را از تیم رم بازگرداند.

به گزارش فوتبالی،  مطابق خبر نشریه توتو اسپورت باشگاه یوونتوس قصد دارد دین هویسن را در پایان فصل و در پایان قرارداد قرضی با رم به یوونتوس بازگرداند با این حال صحبت هایی در مورد مذاکرات احتمالی رم برای حفظ این مدافع جوان و بااستعداد مطرح شده است. گفته می شود سران باشگاه رم از عملکرد او راضی هستند و که می‌خواهند قرارداد او را پس از پایان قرارداد قرضی تمدید کنند. جالوروسی در حال حاضر شرایط لازم برای برآورده کردن خواسته‌های طرف دیگر یعنی یوونتوس برای این بازیکن ۱۸ ساله را ندارد.

 این روزنامه اشاره کرده که رم تلاش خواهد کرد تا شرایط تمدید قرضی این بازیکن را برای یک فصل دیگر پیشنهاد دهد.  با این حال، یوونتوس با این شرایط موافق نیست بیانکونری ها قصد دارند هویسن را در برنامه های خود برای فصل آینده قرار دهند.  در این بین، دورتموند نیز اقداماتی را برای جذب این بازیکن هلندی انجام داده است و یوونتوس حاضر است او را با مبلغی حدود ۳۵ میلیون یورو به فروش برساند.

دین هویسن، مدافع وسط ۱۸ ساله هلندی در فصل نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی قرضی و بدون بند خرید از یوونتوس به رم پیوست. هویسن در این فصل ۱ بار در سری آ برای تیم اصلی یوونتوس و ۱۱ بار در سری سی برای تیم دوم یوونتوس به میدان رفته بود.


۱۰۰۹