دعوت به تیم ملی، مزد درخشش در پدیده لیگ برتر

دعوت به تیم ملی، مزد درخشش در پدیده لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد درخشان ستاره جوان شمس آذر قزوین قلعه‌نویی را مجاب کرد تا او را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش امیر قلعه نویی لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای دو دیدار برابر ترکمنستان در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را اعلام کرد که نام حسین گودرزی ستاره جوان شمس آذر هم در این لیست به چشم می خورد.

حسین گودرزی که پس از سقوط نفت مسجد سلیمان به لیگ یک و اتمام قراردادش راهی شمس آذر قزوین شد تا همچنان در لیگ برتر توپ بزند، عملکرد درخشانی در جمع شاگردان سعید دقیقی داشت و در عملکرد فوق العاده یشمی پوشان مقابل مدعیان نقش بسزایی داشت. همین درخشش باعث شد تا او مورد توجه صدرنشین لیگ برتر یعنی استقلال قرار بگیرد، اما در ۳ - ۴ جلسه‌ای که میان مدیران استقلال و شمس آذر برای انتقال این مدافع چپ جوان برگزار شد، توافقی صورت نگرفت تا گودرزی نیم فصل دوم هم پیراهن شمس آذر را بر تن کند. البته خبرها و شایعاتی هم بود که گودرزی حتی مدنظر پرسپولیس هم قرار گرفته اما او در نهایت در جمع شاگردان دقیقی ماندنی شد.

همانطور که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیش از این اعلام کرده بود، قرار بود از فیفادی پیش رو جوانگرایی در تیم ملی استارت بخورد و همین طور هم شد و حسین گودرزی مدافع ۲۲ ساله شمس آذر یکی از بازیکنانی است که در لیست جدید و نسبتا جوان قلعه نویی قرار دارد. باید دید که گودرزی می تواند به حضورش در تیم ملی تداوم بخشد یا نه.

۲۶۳۶