ادامه تنبیه انضباطی هافبک الوحده؛ نوراللهی باز هم دعوت نشد

ادامه تنبیه انضباطی هافبک الوحده؛ نوراللهی باز هم دعوت نشد

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم عملکرد درخشان احمد نوراللهی در تیم باشگاهی‌اش، او کماکان در لیست سیاه کادر فنی تیم ملی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، فهرست تیم ملی برای بازی با ترکمنستان، دقایقی پیش اعلام شد و در شرایطی که خیلی‌ها امیدوار به بازگشت احمد نوراللهی به لیست نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی بودند، سرمربی تیم ملی، کماکان برنامه‌ای برای استفاده از این بازیکن ندارد.

هافبک ایرانی الوحده در شرایطی جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارد که بعد از خط ‌خوردن از لیست تیم‌ ملی برای جام ملتهای آسیا، در ۱۲ بازی به میدان رفته و آمار ۸ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده و طرفداران او امیدوار بودند که امیر قلعه‌نویی حاضر شود به این بازیکن فرصت جدیدی بدهد و نوراللهی را به اردو دعوت کند اما به نظر می‌رسد تنبیه انضباطی احمد نور، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

به این نکته هم اشاره کنیم که سرمربی تیم ملی، در تنها اظهارنظرش درباره نوراللهی بعد از جام ملتها، پاسخ شفافی نداده بود منتها حالا مشخص شده که از دید او، هافبک الوحده کماکان باید تاوان ترک بی‌موقع و بدون اجازه از اردوی تیم ملی را بدهد. قطعا غیبت نوراللهی، یکی از سوژه‌های اصلی انتقاد از فهرست جدید تیم ملی خواهد بود و شاید باعث شود، امیر قلعه نویی، شفاف تر درباره ماجراهای نوراللهی صحبت کند.

1984