هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ نماینده البرز در لیگ ماندگار شد

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ نماینده البرز در لیگ ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امشب با چهار دیدار برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۹ امروز در چهار شهر مختلف آغاز شد.

سپاهان اصفهان- پالایش گاز ایلام؛ کامبک لحظه آخری سپاهان

نبرد تیم های چهارم و‌ پنجم جدول امروز در اصفهان برگزار شد. پالایش گاز مقابل سپاهان ابتدا پیش افتاد اما شاگردان اردلان در لحظات پایانی مسابقه با گل های فاطمه پسندیده و میترا نظری بازی را به سود خود خاتمه دادند تا سپاهان نتایج خوبش را در نیم فصل دوم ادامه دهد. در این دیدار هاجر دباغی یک پنالتی را برای سپاهان از دست داد.

آوا- پیکان؛ خودروسازان برنده دربی تهران

در ورزشگاه کارگران تهران دو تیم آوا و پیکان دربی تهران را برگزار کردند. دیداری که برای آوای قعرنشین بسیار حیاتی بود و برای فرار از قعر جدول محکوم به پیروزی در این دیدار بودند. اما پیکانی ها اجازه خود نمایی به آوا ندادند و‌ این تیم را با نتیجه ۳-۱ شکست دادند تا شاگردان مهناز امیر شقاقی یک گام دیگر به سقوط نزدیک شوند.

شهرداری سیرجان- کانی کردستان؛ پایان مساوی های شهرداری

شهرداری سیرجان پس از سه هفته مساوی، امشب توانست کانی کردستان را با ۴ گل شکست دهد تا جایگاه سومی اش را تثبیت کند. در این دیدار ملیکا متولی دو بار و فاطمه متولی و رقیه جلال نسب گلزنان شهرداری بودند. کانی هم با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

فرا ایساتیس شیراز- نماینده البرز؛ فرار البرزی ها از منطقه خطر

در شیراز نماینده این شهر مقابل نماینده البرز قرار گرفت. دو تیم پایین جدولی که برد هر کدام به اندازه ۶ امتیاز ارزش داشت. در این دیدار شاگردان مریم بیات در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۴-۱ میزبان خود را شکست دادند تا ماندنشان در لیگ فوتبال مسجل شود. فرا ایساتیس هم با این شکست در رده نهم قرار گرفت. گل های البرز را در این دیدار سمیه خرمی، آیدا فرضی زاده، نگین نقدی و رقیه شهبازی به ثمر رساندند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان فردا با دیدار حساس ملوان انزلی و خاتون بم به پایان می رسد.

۶۰۰۱