طلسم دروازه‌بان‌ها؛ 3 تعویض، 3 کلین‌شیت

طلسم دروازه‌بان‌ها؛ 3 تعویض، 3 کلین‌شیت

پایگاه خبری فوتبالی- هفته بیست و یکم لیگ را باید هفته بدیمن دروازه‌بان‌ها دانست که 3 شماره یک نتوانستند بازی را به پایان برسانند و البته نکته جالب‌تر کلین‌شیت دروازه‌بان‌های جانشین بود.

به گزارش فوتبالی، در آخرین هفته سال 1402 یک اتفاق جدید روی داد و آن هم تعویض 3 دروازه‌بان در 3 بازی بود که رکورد جالبی را برجای گذاشت. 3 تیم در طول بازی مجبور شدند که شماره یک خود را تعویض کنند و این از آن اتفاق‌هایی است که شاید هر چند هفته یک بار حتی در یک بازی شاهد آن باشیم.

پیام نیازمند یکی از تعویضی‌های این هفته بود، تعویضی که البته به اجبار صورت گرفت. شماره یک سپاهان در برخوردی که با محمد دانشگر شد نتوانست به بازی ادامه بدهد و جای خود را به نیمامیرزازاد داد. مورایس خوش‌شانس بود که این تعویض اجباری و یک اخراج نتوانست تاثیری بر روند بازی داشته باشد و حتی این سپاهان بود که به گل دوم هم رسید و برنده  از میدان خارج شد.

یک مصدومیت دیگر و یک تعویض دیگر و این بار نوبت شماره یک نساجی بود. علیرضا رضایی دروازه‌بان نساجی پیش از پایان نیمه نخست دچار مصدومیت شد و جای خود را به حسین خطیر داد. رضایی بعد از دریافت گل به دلیل گرفتگی پایش روی زمین نشست و بعد از آن هم دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. خطیر بعد از حضور درون دروازه توانست کلین‌شیت کند اما تک گلی که علیرضا رضایی دریافت کرده بود باعث شد او بدون گل خورده، بازنده از زمین خارج شود!

مس رفسنجان هم نیمه دوم بازی را بدون حامد لک و با نوشی‌صوفیانی درون دروازه شروع کرد. گفته می‌شود که دلیل این تعویض هم مصدومیت لک بوده است. مصدومیت و یا هر دلیل دیگری این تعویض به محرم نویدکیا کمک کرد که باز هم کامبک بزند و بازی باخته به ذوب‌آهن را با 2گل به تساوی بکشاند و کلین‌شیت نیمه دوم بیشترین کمک را به این کامبک انجام داد.

4326