بازگشت کنعانی به ترکیب اصلی؛ اوسمار روی گولسیانی ریسک نکرد

بازگشت کنعانی به ترکیب اصلی؛ اوسمار روی گولسیانی ریسک نکرد

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع گرجستانی پرسپولیس در بازی با پیکان هم روی نیمکت تیمش می‌‌نشیند.

به گزارش فوتبالی، ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اعلام شد. این مسابقه از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود

با تصمیم کادر فنی علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌ک ثیر برای بازی با پیکان در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته‌اند.

یکی از نکات مهم این ترکیب، بازگشت محمدحسین کنعانی‌زادگان و ادامه غیبت گئورگی گولسیانی است. کنعانی‌زادگان که بازی هفته قبل پرسپولیس مقابل استقلال را به دلیل 4 اخطاره شدن و محرومیت از دست داده بود، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است.

پیش‌بینی می‌شد گولسیانی هم بعد از چند بازی غیبت در ترکیب پرسپولیس که به دلیل مصدومیت او بود امروز به ترکیب این تیم برگردد. اما ظاهرا اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس ریسک نکرد و باز هم گولسیانی را در ترکیب تیمش قرار نداد. البته مدافع گرجستانی در فهرست پرسپولیس هست و ممکن است به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شود.

نکته دیگر این است که علی نعمتی بعد از یک نمایش بسیار خوب در دربی به نیمکت منتقل شده است و کنعانی‌زادگان در واقع جای نعمتی را گرفته است

1359