بازی نکردن برای مورینیو، بزرگ‌ترین حسرت اسطوره لیورپول

بازی نکردن برای مورینیو، بزرگ‌ترین حسرت اسطوره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد اسطوره لیورپول اعتراف کرد که دوست داشت روزی زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کند و این بزرگ ترین حسرت فوتبالی اوست.

به گزارش فوتبالی، استیون جرارد در دوران فوتبالی خود در اروپا، تنها برای لیورپول بازی کرد و اگرچه موفق به فتح لیگ برتر انگلیس نشد، اما یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. استیون جرارد در زمان حضورش در لیورپول، پیشنهادهای زیادی از طرف رئال مادرید، اینتر و چلسی داشت، اما همیشه به قرمزها وفادار ماند. 

حالا جرارد در مصاحبه ای ریو فردیناند گفت: "من حسرت هایی برای بازی نکردن زیر نظر مورینیو دارم. چون می دانم که او می توانست من را به بازیکن بهتری تبدیل کند. می دانم که او می توانست جام های بیشتری به افتخاراتم اضافه کند. من خیلی نزدیک به خروج لیورپول و پیوستن به چلسی بودم و در دو راهی بسیار سختی قرار گرفته بودم، اما پدر من، برادرم و تمام دوستانم هوادار لیورپول هستند. من انتقادهای زیادی در رسانه ها شنیدم، چون معتقد بودند که باید به چلسی می رفتم، اما من همیشه لیورپول را خانه اول خودم می دانستم و هوادار این تیم هستم. نمی توانستم لیورپول را ترک کنم و حتی روزی مقابل این باشگاه بازی کنم."

4416