خط و نشان سرمربی منچستریونایتد برای لیورپول

خط و نشان سرمربی منچستریونایتد برای لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد معتقد است که شاگردانش هم سطح با بازیکنان لیورپول هستند و امروز می خواهند این موضوع را ثابت کنند.

به گزارش فوتبالی، از ساعاتی دیگر، تیم های منچستریونایتد و لیورپول از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس (اف ای کاپ) در استادیوم الدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم شرایط متفاوتی در جدول رده بندی لیگ برتر دارند. لیورپول در کورس قهرمانی است و منچستریونایتد برای کسب سهمیه می جنگد. 

تن هاگ درباره بازی امروز گفت: "بی صبرانه منتظر شروع بازی هستم. بازی های بین منچستریونایتد و لیورپول، همیشه برای بازیکنان و هواداران، دیدار بزرگی تلقی می شده، چون هر دو تیم به چالش کشیده می شوند. می دانیم که با یک تیم قوی طرف هستیم، اما می خواهیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم. می خواهیم نشان دهیم که توانایی شکست دادن لیورپول را داریم. می خواهیم به همه ثابت کنیم که می توانیم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنیم. باید با تعهد و اتحاد بین بازیکنان به این مهم دست یابیم. فصل گذشته در الدترافورد، لیورپول را شکست دادیم و امیدوارم امروز، دوباره همان اتمسفر فصل قبل را تجربه کنیم. تماشاگران می توانند کمک بزرگی به ما بکنند."

4416