عکس؛ معاوضه پیراهن سوارز با ستاره جوان آمریکایی

عکس؛ معاوضه پیراهن سوارز با ستاره جوان آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز ستاره اینتر میامی شب گذشته پیراهنش را با کریستین فلچر از دی سی یونایتد عوض کرد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب اینتر میامی در غیاب مسی در مقابل دی سی یونایتد با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.  مهاجم سابق لیورپول و بارسلونا دبل کرد تا  تیمش پیروزی شیرینی را کسب کند. در پایان بازی ، این مهاجم باتجربه پیراهنش را با فلچر ستاره آینده تیم ملی آمریکا معاوضه کرد.

اینتر میامی پس از کسب پیروزی در مقابل دی سی یونایتد به روند پنج بازی متوالی بدون شکست در شروع لیگ آمریکا دست پیدا کرد. این پیروزی برای تیم جراردو مارتینو خیلی شیرین بود چرا که ستاره اصلی خود، لیونل مسی را به علت مصدومیت در اختیار نداشتند. 

اینتر میامی در غیاب ملی پوشان خود قرار است که هفته آینده به مصاف نیویورک ردبولز برود. در حقیقت لیگ آمریکا با وجود بازیهای ملی، تعطیل نمی شود و مسابقات این لیگ ادامه دارند و اینتر میامی نیز در روز چهارم فروردین ششمین بازی فصل خود را در لیگ آمریکا خواهد داشت.

لیونل مسی در بازی اینتر میامی و نشویل در جام قهرمانان کونکاکاف مصدوم شد و به همین خاطر از حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین باز ماند. وی تمرکزش را روی حضور در بازی یک چهارم نهایی این تورنمنت مقابل مونتری گذاشته که دو هفته دیگر برگزار می شود.

4125