بزرگ‌ترین حسرت ستاره فرانسوی سابق آرسنال

بزرگ‌ترین حسرت ستاره فرانسوی سابق آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - سمیر نصری ستاره سابق آرسنال و منچسترسیتی می گوید جام جهانی 2014، بزرگ ترین حسرت دوران فوتبالی اوست.

به گزارش فوتبالی، سمیر نصری در دوران حضورش بسیار خوش درخشید و همین موضوع باعث شد تا آرسن ونگر او را به آرسنال ببرد. نصری در آرسنال نیز خوش درخشید و در نهایت راهی منچسترسیتی شد و با این تیم توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود، اما نصری در عرصه ملی بدشانس بود و نتوانست همراه با تیم ملی فرانسه به جام جهانی برود.

نصری به لکیپ گفت: "در فصل 2014، من واقعاً می خواستم عضوی از تیم ملی فرانسه در برزیل باشم و هر روز به آن فکر می کردم. من حتی جام جهانی در آفریقای جنوبی را از دست دادم. بزرگ ترین حسرت فوتبالی من، دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2014 است. من  تصمیم های نادرستی در فوتبالم گرفتم و شاید اگر با دقت بیشتری انتخاب می کردم، می توانستم به جام جهانی بروم. من بازی های فرانسه در جام های جهانی 2010 و 2014 را با حسرت بی پایان نگاه کردم. در سال 2014 فکر می کردم که می توانستم تاثیر بزرگی روی فرانسه بگذارم. نمی دانم چطور این موضوع را به شما بگویم، اما پر از اعتماد به نفس بودم."

4416