روزهای سخت مکس آلگری در یوونتوس ادامه دارد

روزهای سخت مکس آلگری در یوونتوس ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و نهم سری آ، یوونتوس و جنوا به مصاف همدیگر رفتند و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای این هفته رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و جنوا در ورزشگاه یوونتوس آره‌نای شهر تورین به مصاف همدیگر رفتند؛ که این تقابل گلی در بر نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه نخست، دو تیم میل زیادی به حمله نداشتند و تماشاگران این مسابقه، شاهد یک بازی کسل‌کننده بودند. اتفاقی که برای هواداران یوونتوس عادی شده و خیلی از آن‌ها نسبت به بازی‌های کم‌گل تیم مکس آلگری اعتراض دارند.

در نیمه دوم، یوونتوس هرچه در چنته داشت رو کرد. آلگری کنان ییلدیز، تیموتی وه‌آ و مویز کین را برای تغییر نتیجه به بازی آورد، اما جنوا قصد تسلیم شدن مقابل حملات بیانکونری را نداشت.

بانوی پیر در نیمه دوم هرچه تلاش کرد نتوانست به گل برسد تا روند ناکامی‌های چند هفته اخیرشان ادامه یابد.

آن‌ها هفته گذشته رتبه دوم را به آث میلان تقدیم کردند و حالا با یک تساوی دیگر، این فرصت را در اختیار میلانی‌ها گذاشتند تا با پیروزی در بازی این هفته، فاصله را به 3 امتیاز برسانند. این در حالی است که یوونتوس تا تعطیلات نیم‌فصل، در کنار اینتر میلان مدعی اصلی قهرمانی شناخته می‌شد.

اگر یوونتوس با همین روند ادامه دهد، ممکن است به رتبه‌های پایین‌تر هم سقوط کند؛ چرا که بولونیای جذاب تیاگو موتا در فاصله 5 امتیازی آن‌ها قرار دارد و منتظر لغزش از سوی یووه است تا جایش را در رتبه سوم بگیرد.

1428