انتقاد از عملکرد بازیکن سابق منچستریونایتد

انتقاد از عملکرد بازیکن سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کیم جی دونگ سرمربی اف سی سئول به انتقاد از جسی لینگارد بازیکن انگلیسی این تیم پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، لینگارد توانست اولین پیروزی خود را در باشگاه کره ای جدیدش داشته باشد چرا که اف سی سئول در مقابل ججو ده نفره با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. بازیکن سابق منچستریونایتد و وستهام در این بازی از روی نیمکت وارد زمین شد و البته سرمربی اف سی سئول از عملکرد این بازیکن انتقاد کرد.

لینگارد در دقیقه 58  وارد زمین شد و جی دونگ سرمربی اف سی سئول در پایان بازی گفت:" هر چند که لینگارد به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما به اندازه کافی و با جدیت تلاش نکرد و انرژی کافی را نداشت. درون زمین فوتبال، اسم افراد هیچ ارزشی ندارد و به خودش هم دقیقا همین جمله را می گویم!"

بازیکن 31 ساله با وجود پیشنهادهای مختلفی که داشت، راهی لیگ کره جنوبی داشت. این بازیکن در تابستان گذشته از ناتینگام فارست جدا شد و پس از ماه ها بدون تیم بودن و مذاکرات با تیم هایی نظیر الاتفاق، در نهایت به اف سی سئول ملحق شد و قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد. لینگارد در دو تا از سه بازی خود در تیم کره ای کارت زرد گرفته است. 

لینگارد و هم تیمی هایش پس از پیروزی مقابل ججو، در روزهای آینده با توجه به وقفه بازیهای ملی استراحت خواهند کرد و بازی بعدی آنها پس از بازیهای ملی در مقابل گانگوون خواهد بود. لینگارد طبیعتا در لیست تیم ملی انگلیس هم جایی ندارد. 

4125