عکس؛ کری‌خوانی فتوشاپی بارسلونا برای اتلتیکو مادرید

عکس؛ کری‌خوانی فتوشاپی بارسلونا برای اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا از بازی حساس یکشنبه شب مقابل اتلتیکو در ورزشگاه متروپولیتانو استفاده کرد تا برای حریف، کری بخواند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به شکست ژیرونا مقابل ختافه، بازی امشب برای ژاوی و تیمش خیلی حساس است چرا که در صورت کسب پیروزی می توانند به رتبه دوم جدول صعود کنند و همچنان اختلاف هشت امتیازی خود با رئال مادرید صدرنشین را حفظ کنند. 

بارسلونا برای کری خواندن برای اتلتیکو تصمیم گرفت که تصاویری فتوشاپی از بازیکنانش در مکان های تاریخی و مهم شهر مادرید قرار بدهد. در حقیقت "دروازه آلکالا"، کاخ شیشه ای رتیرو، ساختمانی که به خاطر فیلم "روز غول" به شهرت رسید" با طراحی های فتوشاپی ترشتگن، ویتور روکه و ارائوخو، تزیین شده اند.  مارک جانسون طراحی این تصاویر را انجام داده است. در یکی دیگر از تصاویر، خوشحالی گل معروف لواندوفسکی روی ساختمان شورای شهر مادرید طراحی شده است. 

بارسلونا در صورتی که مقابل اتلتیکو پیروز شود، به هشت امتیازی رئال می رسد اما اگر برنده نشوند، با یک شوک بزرگ مواجه می شوند. بازی امشب برای اتلتیکو نیز خیلی مهم است چرا که اگر پیروز نشوند، رتبه چهارم را از دست می دهند و خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ را حس می کنند چرا که بیلبائو در حال حاضر از آنها سبقت گرفته است.

4125