بدترین قرعه برای خمز و تراکتور؛ محمد ربیعی!

بدترین قرعه برای خمز و تراکتور؛ محمد ربیعی!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور سه تقابل آخر خود با محمد ربیعی را با شکست پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در یکی از بازی‌های جذاب دو تیم لیگ برتری تراکتور و ذوب‌آهن باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. دیداری که به میزبانی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

این قرعه اما برای تراکتور و پاکو خمز چندان هم مناسب نیست چرا که سرمربی ذوب‌آهن یعنی محمد ربیعی معمولاً برابر تراکتور خوب نتیجه گرفته و به نوعی گربه سیاه این تیم بوده است؛ به طوری که تی‌تی‌ها سه تقابل آخر خود در برابر تیم‌های این سرمربی را با شکست پشت سر گذاشته‌اند.

در هشت تقابلی که محمد ربیعی در برابر تراکتور داشته، سهم تیم‌های این سرمربی پنج پیروزی بوده، یک بار تساوی حاصل شده و تراکتور دو مرتبه توانسته با نتیجه اقتصادی یک بر صفر پیروز شود.

ربیعی سابقه قرار گرفتن مقابل تراکتور در جام حذفی با مس رفسنجان را هم داشته که در آن مسابقه تیم تحت امر محمد ربیعی با پیروزی در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۱ از سد تی‌تی‌ها که هدایت آن‌ها برعهده زوونیمیر سولدو بود، گذشت و به دور بعدی صعود کرد.

همچنین ربیعی در دو تقابل خود با پاکو خمز هم آمار صد در صدی برد دارد و با دو تیم مس رفسنجان و ذوب‌آهن توانسته با نتیجه یک بر صفر مچ سرمربی اسپانیایی را زمین بزند و باید دید نتیجه این تقابل در جام حذفی چگونه پیش خواهد رفت و آیا تراکتور خواهد توانست این خاطرات بد را از بین ببرد یا نه.

1997