ستاره تراکتور و تلاش برای رهایی از بدشانسی در پایان سال

ستاره تراکتور و تلاش برای رهایی از بدشانسی در پایان سال

پایگاه خبری فوتبالی- امیرحسین حسین‌زاده یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان تراکتور در دو بازی اخیر این تیم بوده است.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده از شاخص‌ترین بازیکنان تراکتور این فصل است. بازیکنی که نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع کرده و بازی‌های بهتری از خود به نمایش می‌گذارد و حتی موفق به گلزنی در بازی با استقلال خوزستان هم شد.

البته باید به این نکته اشاره داشت که حسین‌زاده یک گل در بازی استقلال خوزستان زد و چند گل در دو بازی اخیر تیمش برابر مس رفسنجان و هوادار نزده است. ستاره ۲۳ ساله تی‌تی‌ها در بازی با مس حتی توپ را تا روی خط دروازه رساند ولی حضور به موقع میثم تیموری مانع از گلزنی حسین‌زاده شد.

وینگر چپ تی‌تی‌ها در بازی با هوادار هم چندین و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی به نظر بدشانسی دست بردار وی نبود و این موضوع را می‌توانید در گل چهارم تراکتور به هوادار به صورت کامل مشاهده کنید. گلی که با توپ‌گیری حسین‌زاده از بازیکن هوادار موقعیت آن استارت زده شد و رحمان جعفری با پاس خود حسین‌زاده را در موقعیت مناسب گلزنی قرار داد و پس از اینکه ضربه این بازیکن توسط حقیقی دفع شد، به یکباره توپ مقابل جعفری افتاد تا مهاجم تراکتور در این بازی دبل کند.

با اینکه حسین‌زاده در گلزنی در دو بازی اخیر ناکام بوده ولی همان‌طور که اشاره شد در ایجاد موقعیت‌های گلزنی برای تیمش و البته قرار دادن خود در موقعیت‌های گل بسیار خوب عمل کرده و از عناصر هجومی تاثیرگذار پاکو خمز بوده و باید دید در بازی پایان سال می‌تواند سومین گل فصل خود را هم وارد دروازه رقبا کند یا خیر.

1997