فتح دو جام در پایان فصل مهمترین هدف پرسپولیس برزیلی ( عکس)

فتح دو جام در پایان فصل مهمترین هدف پرسپولیس برزیلی ( عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس شانس این را دارد تا به مانند فصل گذشته به قهرمانی همزمان در لیگ برتر و جام حذفی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که با جدایی یحیی گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادرفنی، تماشاگرپسندتر از قبل بازی می‌کند، فرصت این را دارد تا با تکرار اتفاقات فصل گذشته، قهرمانی در هر دو جام داخلی را جشن بگیرد.

دقیقا سال گذشته و در چنین روزهایی پرسپولیس  در تهران مغلوب سپاهان شد و شانسش برای قهرمانی کاهش پیدا کرد اما سناریوی پایان فصل، کاملا باب میل یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بود و سرخپوشان توانستند بعد از 3 سال دوباره صاحب 3 گانه داخلی شوند.

حالا پرسپولیس برزیلی در شرایط مشابه فصل قبل قرار دارد؛ آن‌ها در لیگ برتر دوم هستند و با استقلال صدرنشین تنها 3 امتیاز فاصله دارند و منتظر کوچک‌ترین لغزش از سوی این تیم هستند و همچنین در جام حذفی هم به جمع 16 تیم برتر مسابقات راه پیدا کرده‌اند و امیدوار به صعود به مراحل بالاتر هستند.

اوسمار که تیمش‌ در زمستان تقویت شده و اسکواد خوبی در اختیار دارد، با اطمینان خاطر بیشتر نسبت به روزهای ابتدایی انتخابش به عنوان جانشین یحیی و مصمم‌تر از همیشه به کار خود ادامه می‌دهد. باید در نهایت منتظر بمانیم و ببینیم سرنوشت پرسپولیس جنگنجوی برزیلی به کجا خواهد رسید.

9098