قرارداد گلر اسپانیایی با آرسنال دائمی می‌شود

قرارداد گلر اسپانیایی با آرسنال دائمی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته فابریتزیو رومانو، قرارداد داوید رایا با آرسنال دائمی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، داوید رایا، گلر اسپانیایی آرسنال که در ابتدای فصل به صورت قرضی از برنتفورد به آرسنال پیوست، توانست فصل موفقی را در جمع توپچی‌ها سپری کند. او با درخشش در ضربا پنالتی دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، محبوبیت خاصی میان هواداران آرسنال به دست آورد.

عملکرد درخشان او باعث شد تا آرسنال پس از 14 سال، بار دیگر به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. تیمی که در چند فصل اخیر همواره در رسیدن به این مرحله ناکام می‌ماند.

داوید رایا در طول فصل جاری نیز عملکرد خوبی داشته. او کم‌اشتباه ظاهر می‌شود و رابطه خوبی با کادر فنی و مدافعان تیمش به وجود آورده است. رایا با بازی‌های درخشان باعث شد تا آرون رمزدیل به نیمکت‌ تبعید شود.

هرچند که باید گفت این بازیکن هنوز قرارداد دائمی با توپچی‌ها امضا نکرده و همچنان به عنوان بازیکن قرضی در این تیم حضور دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که او مشکلی برای ادامه همکاری با آرسنال نخواهد داشت.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی در این باره گفت: «او 100 درصد در فصل آینده بازیکن آرسنال خواهد بود. من قبلاً در ماه‌های اکتبر و نوامبر به شما گفتم که آرسنال یک توافق شفاهی با برنتفورد دارد. مدیران باشگاه آرسنال می‌خواستند تابستان گذشته رایا را به خدمت بگیرند. اما به دلیل قوانین فیرپلی مالی، قرارداد تغییر کرد؛ و آرسنال تصمیم گرفت با یک قرارداد قرضی با بند خرید دائمی، رایا را جذب کند.»

داوید رایا نیز از شرایطش در آرسنال راضی است. او محیط باشگاه را دوست دارد و از کار کردن با میکل آرتتا لذت می‌برد.

1428