ریسک عجیب ژاوی هرناندز برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید

ریسک عجیب ژاوی هرناندز برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی هرناندز قصد دارد از انگیزه ژائو فلیکس در تقابل با تیم سابقش بهره ببرد و او را در بازی امشب در ترکیب اصلی قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان چند فصل اخیر برای اتلتیکو مادرید بوده است. او در ابتدای فصل، با اعضای کادر فنی اتلتیکو مادرید درگیر شد و بعد، علنا اعلام کرد که آرزوی بازی در بارسلونا را دارد. همین باعث شد تا مدیران باشگاه کاتالونیایی برای جذب او اقدام کنند و در نهایت موفق شدند تا این ستاره پرتغالی را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

ژائو فلیکس در دیدار رفت بارسلونا و اتلتیکو مادرید تک‌گل بارسا را به ثمر رساند و 3 امتیاز را به ژاوی هرناندز هدیه داد. او پس از گلزنی خوشحالی کرد تا بیش از پیش نزد هواداران اتلتیکو مادرید منفور شود.

او حالا باید در ورزشگاه وندا متروپولیتانو و در برابر هواداران اتلتیکو مادرید قرار بگیرد. پیش‌بینی می‌شود تماشاگران حاضر در ورزشگاه، شب سختی را برای ژائو فلیکس بسازند؛ چون او با کارهایی که طول ماه‌های اخیر انجام داد، باعث عصبانیت و ناراحتی آن‌ها شد.

به نقل از فران کوریاس، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، ژاوی روی انگیزه بالای ژائو فلیکس در تقابل با تیم سابقش حساب باز خواهد کرد. انتظار می‌رود ژائو فلیکس جانشین رافینیا یا لامین یامال در ترکیب اصلی شود.

این خبرنگار همچنین مدعی شد قبل از شروع آخرین تمرین، ژاوی برای دقایقی در حال صحبت با فلیکس دیده شد.
 
ژاوی هرناندز سعی دارد تا جو جهنمی ورزشگاه وندا متروپولیتانو را برای ژائو فلیکس تبدیل به انگیزه‌ای برای درخشش کند.

1428