سرمربی تیم ملی انگلیس به گلر نیمکت‌نشین آرسنال اعتقاد دارد

سرمربی تیم ملی انگلیس به گلر نیمکت‌نشین آرسنال اعتقاد دارد

پایگاه خبری فوتبالی- آرون رمزدیل، با وجود نیمکت‌نشینی در آرسنال باز هم به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شد.

به گزارش فوتبالی، آرون رمزدیل در این فصل شرایط خوبی در آرسنال نداشته است. این سنگربان انگلیسی، پس از جذب داوید رایا، تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین شد و دیگر جایی در ترکیب اصلی توپچی‌ها ندارد. او حتی در اندک بازی‌هایی هم که فرصت بازی به دست می‌آورد، پراشتباه و متزلزل ظاهر می‌شود؛ به طور مثال در دیدار هفته گذشته مقابل برنتفورد یک اشتباه مرگ‌بار انجام داد که نزدیک بود صدر جدول را از آرسنال بگیرد.

رمزدیل امیدوار بود در این بازی بتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و دوباره اعتماد میکل آرتتا را به دست بیاورد، اما شرایط طوری که می‌خواست رقم نخورد.

هرچند که رمزدیل پس از این اشتباه، چند واکنش خوب در این بازی نشان داد؛ اما به طور کلی عملکرد این گلر تحت تاثیر اشتباه مبتیدانه‌اش قرار گرفت.

با این وجود، رمزدیل دوباره به تیم ملی انگلیس دعوت شد. گرت ساوتگیت در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود درباره شرایط دروازه‌بانان تیمش گفت: «ما سه دروازه بان را انتخاب کرده ایم که فکر می کنیم بهترین هستند. به‌نظر آرون مستحق زمان بیشتری برای بازی است. او هفته گذشته نشان داد قدرت ذهنی بالایی دارد، چون توانست پس از اشتباهش دوباره به بازی برگردد و به خوبی به آن واکنش نشان داد.»

او در ادامه گفت: «ما هنوز معتقدیم که او می تواند دوباره به ترکیب اصلی آرسنال برگردد. پس از درخشش داوید رایا در ضربات پنالتی مقابل پورتو، کار برای رمزدیل سخت شد، اما او باید به تمرین و تلاش خود ادامه دهد.

انگلیس در این تعطیلات ملی پیش رو به مصاف برزیل و بلژیک خواهد رفت و شاید رمزدیل این شانس را داشته باشد که شایستگی خود را در پیراهن تیم ملی ثابت کند.

1428