ستاره طرد شده منچستریونایتد شانسی برای حضور در یورو 2024 ندارد

ستاره طرد شده منچستریونایتد شانسی برای حضور در یورو 2024 ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که میسون گرینوود جایی در برنامه‌های گرت ساوتگیت برای یورو 2024 ندارد.

به گزارش فوتبالی، میسون گرینوود، ستاره پرحاشیه منچستریونایتد در این فصل موفق شد در پیراهن ختافه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تا نگاه خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا از جمله بارسلونا به او خیره شود؛ با این حال رسانه‌ها مدعی شدند میسون گرینوود در لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای یورو 2024 حضور نخواهد داشت.

او در این فصل در لالیگا خوش درخشید و توجهات را به خود جلب کرد. خود بازیکن نیز تمایل دارد فصل آینده نیز در لیگ اسپانیا ادامه دهد؛ چرا که در آنجا احساس راحتی دارد.

منچستریونایتد نیز آماده است تا برای فروش این بازیکن با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند. مدیران منچستریونایتد به دنبال کسب درآمد از طریق فروش ستارگان خود هستند و میسون گرینوود نیز یکی از همین بازیکنان است که به احتمال زیاد به فروش می‌رسد.

اتلتیکو مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که تمایل جدی برای جذب این ستاره جوان دارد؛ اما مشکل اصلی روخی بلانکو مبلغ درخواستی منچستریونایتد است. شیاطین سرخ در نظر دارند تا گرینوود را به مبلغ 50 میلیون پوند به فروش برسانند.

آینده میسون گرینوود در فوتبال ملی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او مدت‌ها از ترکیب تیم ملی انگلیس دور بوده و با وجود درخشش بازیکنانی همچون فیل فودن، بوکایو ساکا و کول پالمر، احتمالا برای یورو 2024 نیز جایی در ترکیب سه شیرها نداشته باشد. از طرفی، او این شانس را دارد تا پیراهن تیم ملی جاماییکا را به تن کند.

طبق آخرین گزارش‌های دیلی اکسپرس، ساوتگیت می‌تواند یک شانس دوباره به گرینوود بدهد، اما حداقل تا یورو 2024 این اتفاق نخواهد افتاد.

1428