حضور علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته مقابل براگا

حضور علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته مقابل براگا

پایگاه خبری فوتبالی- یک سایت پرتغالی نام علی علیپور را در لیست برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا قرار داد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال ژیل ویسنته و براگا در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ پرتغال شامگاه شنبه ۲۶ اسفند رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری دو بر یک تیم براگا به پایان رسید. علی علیپور مهاجم ایرانی تیم فوتبال ژیل ویسنته تنها گل تیم خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

سایت «آبولا» پرتغال در خبری به این دیدار پرداخته و از تلاش علیپور برای رسیدن به گل تعریف کرده است. در مطلب این سایت آمده است: در بازی با براگا، «لئوناردو بوتا» و «تیدجانی توره» به همراه علی علیپور در حملات ژیل ویسنته نقش داشتند. «موری گبانه» یکی دیگر از بازیکنان پرتلاش در ژیل وسنته بود او توانایی بدنی خوبی داشت اما در برخی از مواقع از بازیکنان حریف عقب می‌ماند و مجبور بود روی او آنها خطا کند.

علیپور در فضاهایی که علاقه مند تا به توپ برسد این فرصت برای تو فراهم نمی‌شد اما در مقابل «متئوس» در دقیقه ۶۰ یک موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما با خودخواهی خود باعث شد تا دروازه‌بان براگا توپ را به راحتی در اختیار بگیرد.

در مجموع بین بازیکنان ژیل ویسنته علی علیپور توانست روی دروازه براگا خطراتی را به وجود آورد و تنها گل تیمش را هم به ثمر رساند. تیم ژیل ویسنته با ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد و تیم براگا نیز با ۵۳ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است.

7474