برنامه ریزی طولانی مدت مدیران رم بر روی دانیله دروسی

برنامه ریزی طولانی مدت مدیران رم بر روی دانیله دروسی

پایگاه خبری فوتبالی- آمار موفق دانیله دروسی به عنوان سرمربی رم باعث شده مدیران این تیم به فکر برنامه ریزی طولانی مدت روی این مربی جوان باشند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت دن فریدکینز رئیس باشگاه رم و پسرش و نایب رئیس این باشگاه یعنی رایان فریدکینز، از شرایط تیم خود بعد از تغییر سرمربی از ژوزه مورینیو له دانیله دروسی بسیار خوشحال هستند زیرا دروسی جوان توانسته با شرایط سخت تغییر مریی روبرو شود و تیم را در مسیر درست و هدف مشخص پس از یک دوره دشوار با نتایج نه چندان خوب هدایت کند. این روزنامه گزارش می دهد که آینده دروسی به طور کامل در دستان فریدکینز و البته تصمیم مدیر عامل تیم یعنی لینا سولوکو است و آنها تصمیم خواهند گرفت که دروسی را به عنوان سرمربی طولانی مدت معرفی کنند یا به او به عنوان یک چهره موقت نگاه کنند که البته این گزینه بعید به نظر می رسد.

در حال حاضر، فریدکینز در حال بررسی بسیار دقیق شرایط تیم دانیله دروسی و پیشرفت جالوروسی هستند تا در مورد برنامه ریزی های آینده دقیق تر عمل کنند با این حال گفته می شود که اسطوره رم و مرد محبوب سکوهای المپیکو رم در مسیر درستی قرار دارد تا به عنوان سرمربی بلندمدت باشگاه در آینده تبدیل شود. از زمانی که دانیله دروسی هدایت رم را برعهده گرفته بیشترین آمار گل زده در بین ۵ لیگ معتبر اروپایی به شکل زیر بوده است:

۱) ۳۶ گل - ليورپول
۲) ۳۱ گل - آرسنال
۳ ۲۷ گل - منچسترسیتی
۴) ۲۶ گل- رم

این آمار نشان می دهد تیم رم با هدایت دروسی تا چه اندازه تیم خطرناکی در امر گلزنی بوده است.

۱۰۰۹