علیپور یک لحظه رونالدو شد/ تلاش بی‌فایده علیپور برای نباختن ژیل ویسنته!

علیپور یک لحظه رونالدو شد/ تلاش بی‌فایده علیپور برای نباختن ژیل ویسنته!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در جریان بازی امشب تیمش با براگا موفق به زدن دومین گل فصلش در لیگا پرتغال شد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور که در ابتدای فصل با مصدومیت جدی رو به رو شد و 11 بازی ابتدایی ژیل ویسنته در لیگا پرتغال را از دست داد حالا با بازگشت دوباره‌اش به میادین و فرار از کمند مصدومیت روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. او در جریان بازی امشب تیمش مقابل براگا توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا به دومین گل فصل خود در لیگا پرتغال دست پیدا کند. 

علیپور که آخرین بار در جریان مصاف ژیل ویسنته با استوریل پریرا موفق به گلزنی شده بود حالا بعد از گذشت تقریبا یک ماه دوباره پایش به گلزنی باز شد و اتفاقا بعد از اینکه توانست از روی نقطه پنالتی دروازه براگا را باز کند شادی گلی به سبک کریستیانو رونالدو که بارها از او در لیگ برتر ایران و با پیراهن پرسپولیس دیده بودیم را انجام داد. 

گل اول ژیل ویسنته به براگا توسط علیپور

این مهاجم 28 ساله که در نقل و انتقالات زمستانی بحث آمدنش به پرسپولیس هم مطرح شده بود اما در نهایت راه به جایی نبرد در بازی امشب تیمش با براگا که با برتری تیم حریف خاتمه یافت بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی ژیل ویسنته قرار گرفت و با گلی هم که به ثمر رساند حالا اعتماد سرمربی اش را هم جلب کرده و امیدوار است بیشتر از گذشته برای تیم پرتغالی که هم اکنون با 28 امتیاز در دره نهم جدول جای دارد بازی کند.

9098