برد لحظه آخری الهلال در شب برد چهار گله الاتحاد

برد لحظه آخری الهلال در شب برد چهار گله الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الهلال عربستان به مصاف ضمک رفت و در بازی دیگر هم الاتحاد عربستان با الفتح عربستان روبرو شد.

به گزارش فوتبالی ، الهلال عربستان در بازی خود موفق شد با نتیجه دو بر یک ضمک را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی الهلال عربستان تا آستانه این که به تساوی برسد پیش رفت اما در نهایت باز هم به پیروزی رسید. گل های الهلال را سالم الدوساری و میشل به ثمر رساندند. گل دوم الهلال در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید. الهلال اکنون به 29 برد پیاپی رسیده است.

در بازی دیگر الاتحاد عربستان موفق شد با نتیجه چهار بر دو الفتح عربستان را شکست بدهد. الاتحادی ها بدون کریم بنزما این بازی را بردند. گل های الاتحاد را در این بازی عبدالرزاق حمدالله ( دو بار ) ، فیلیپه و الغمدی به ثمر رساندند. الاتحاد عربستان در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ حرفه ای عربستان قرار دارد.

به نظر می رسد که قهرمانی الهلال قطعی باشد. الهلالی ها اکنون با داشتن دوازده امتیاز بیشتر نسبت به النصر رده دومی، در صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان قرار دارند و فاصله زیادی تا قهرمانی ندارند.

1470