سه امتیاز برای اینتر میامی با دبل سوارز

سه امتیاز برای اینتر میامی با دبل سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - در رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و دی سی یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لیونل مسی غایب بود و تاتا مارتینو تصمیم گرفته بود که به او استراحت بدهد. علت این قضیه این بود که لئو مسی دچار یک مصدومیت جزئی عضلانی شده است و تاتا مارتینو به مسی استراحت داد تا اوضاع او بد تر نشود.

در نبود لیونل مسی، این لوییس سوارز بود که سه امتیاز بازی را برای اینتر میامی به دست آورد. البته لوییس سوارز در این بازی کار را از روی نیمکت شروع کرد و در ادامه بازی بود که وارد میدان شد. در این بازی اینتر میامی گل اول را در دقیقه چهاردهم دریافت کرد. پس از آن کامپانا در دقیقه 24 برای اینتر میامی گلزنی کرد و بازی را یک بر یک مساوی کرد.

لوییس سوارز در دقیقه 62 بازی به جای تیلور وارد میدان شد. لوییس سوارز در دقایقی که درون زمین بود موفق شد دو گل به ثمر برساند. او در دقیقه 72 و 85 موفق شد برای اینتر میامی گلزنی کند و به این ترتیب هر سه امتیاز بازی برای شاگردان تاتا مارتینو به دست آمد.

تماشای گل دوم لوییس سوارز

1470