بارسلونا از امباپه و پاریسن ژرمن نمی‌ترسد

بارسلونا از امباپه و پاریسن ژرمن نمی‌ترسد

پایگاه خبری فوتبالی - رافا یوسته نایب رئیس باشگاه بارسلونا از قرعه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پی اس جی به شدت استقبال کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پی اس جی و کیلیان امباپه برود. یکی از نکات جالب توجه این دیدار، تقابل لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی با باشگاه سابقش، یعنی بارسلوناست، انریکه در قامت سرمربی کاتالان ها موفق به فتح 3 گانه شد و خاطرات خوبی در کاتالونیا دارد.

حالا رافا یوسته راجع به تقابل بارسا مقابل پاریسن ژرمن گفت: "بارسلونا توانایی متوقف کردن پی اس جی و امباپه را دارد. کیلیان امباپه یک بازیکن فوق العاده است، اما به عنوان یک تیم به موضوع نگاه می کنیم. دفاع ما در این فصل عملکرد درخشانی داشته و گل های بسیار کمی دریافت کرده است. باید در هر دو بازی رفت و برگشت با صد در صد توانمان کار کنیم و بازیکنان به خوبی به گفته های ژاوی گوش دهند و دستوراتش را اجرا کنند. ما کیفیت لازم برای غلبه بر پاریسن ژرمن را داریم."

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس و بازی برگشت در استادیوم مونجوییک برگزار خواهد شد و  همچنین برنده این دیدار در نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار اتلتیکو مادرید - بروسیا دورتموند خواهد رفت.

4416