مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است

مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: رامین رضاییان باید شرایط را بهتر درک کرده و سنجیده‌تر حمله کند.

به گزارش فوتبالی ، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: زمان نزدیک نوروز برای ایران و مسلمانان است و عیدتان مبارک باشد. بازی فردا برگزار می‌شود و نمی‌دانیم چه نتیجه‌ای به دست می‌آید، به همین دلیل راحت می‌توانیم صحبت کنیم. ما بازی قبلی نتیجه خوبی در خارج از خانه گرفتیم و فردا هم دنبال ادامه این شرایط هستیم. وضعیت هر دو تیم یکسان است و نمی‌دانیم چه شرایطی پیش می‌آید.
وی در مورد بهترین و تلخ‌ترین اتفاق سالی که گذشت، تصریح کرد: اگر یکسری اتفاقات را کنار بگذاریم، سال خوبی بود. الان البته بیمار هستم و انرژی همیشه را ندارم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص اینکه فضای پشت رامین رضاییان همیشه خالی است و چه فکری برای این مسئله دارد، گفت: رضاییان بازیکنی است که درگیر می‌شود و انرژی زیادی دارد و حمله می‌کند. تیم باید در زمان حمله کردن رضاییان جبران کند. ما سال گذشته بازیکنی مثل مسعود ریگی داشتیم که ثبات داشت و پشت سر رضاییان را پوشش می‌داد. در ابتدای فصل کریمی و قربانی با هم بودند و این فضا را جبران می‌کردند. الان شرایط سخت است و تلاش می‌کنیم مشکل را حل کنیم. رضاییان نیز باید شرایط را درک کند و سنجیده‌تر حمله کند و سریع‌تر فضای پشت سرش را پوشش دهد و جبران کند.

مورایس ادامه داد: در ابتدای فصل بازیکنی مثل حسینی از مس رفسنجان را می‌خواستیم که به تراکتور تبریز رفت و قصد داشتیم او را جای مسعود (ریگی) جذب کنیم. رامین رضاییان با گذشته فرق کرده و بهتر شده است و کارهای مهمی برای تیم انجام می‌دهد.

وی در رابطه با اینکه چه صحبتی با هواداران سپاهان برای دیدار فردا دارد، خاطرنشان کرد: آرزوی روزهای خوب برای سال آینده هواداران دارم، این آرزو را برای همه طرفداران فوتبال و ایرانی‌ها دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص اینکه گفته بود در نیم فصل دوم نیاز به بازیکن نداشت اما بازیکنانی آمدند که به نظر می‌رسد با نظر او جذب نشده‌اند، گفت: در کل در باشگاه فوتبال کار می‌کنیم و شرایطی که در آن حضور داریم، باید بر اساس همان فعالیت کنیم. اگر قرار بود کاری که می‌خواستیم را انجام دهیم و نشده است، نباید پشیمان شویم. بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم. شرایط برخی مواقع بر وقف مراد نبوده است اما باید تلاش کنیم چیزی که می‌خواهیم را، بدست بیاوریم. همه ما یکسری آرزوها داریم که شاید نتوانیم بدست بیاوریم. یکسری محدودیت‌ها وجود دارد که یکسری چیزها می‌توانیم داشته باشیم و یکسری چیزها را نیز نداشته باشیم. شاید در جمع شما، کسی تویوتا بخواهد که نتواند بخرد.

مورایس تصریح کرد: به عنوان مربی یک باشگاه، هیچ بازیکنی نیست از زیر نظر مربی وارد باشگاه نشود، بنابراین می‌توان گفت در باشگاه فوتبال کار می‌کنیم و اسمش تیم است. هر کاری می‌شود به صورت تیمی انجام می‌شود. چیزی نیست که گردن کسی بیاندازیم. وقتی کار تیمی انجام می‌دهیم همه مسئول هستیم. اینطور نیست وقتی برد بیاوریم، بگوییم کار تیم است و ببازیم بگوییم کار تیمی نبوده است. نباید کسی را سرزنش کنیم و آدمی نیستیم کسی را سرزنش کنیم. خودم مسئولیت یکسری کارها را برعهده گرفته‌ام. من در یک تیم حضور دارم و مثل بازیکن بازی می‌کنم. ما در لحظه نسبت به شرایطی که داشتیم و چیزهایی که در دسترس ما بوده و گزینه‌هایی که می‌خواستیم را، داشته‌ایم.

1470