پیروزی بایرن مونیخ در شب مصدومیت هری کین

پیروزی بایرن مونیخ در شب مصدومیت هری کین

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و ششم بوندسلیگا، بایرن مونیخ با ۵ گل از سد دارمشتات عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم‌ بوندسلیگا، دارمشتات از بایرن مونیخ میزبانی کرد که در نهایت باواریایی‌ها توانستند با ۵ گل از سد حریف خود عبور کنند. این سومین برد شیرین پیاپی اف سی هالیوود در بازی‌های اخیر بود.

دارمشتات در دقیقه ۲۸ با گل تیم اسکارک، مهاجم ۲۷ ساله خود به گل رسید. این گل روی پاس ماتیاس هونساک به ثمر رسید.

اما این برتری دوام نداشت. تنها ۸ دقیقه بعد، جمال موسیالا گل تساوی را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. هری کین، ستاره انگلیسی این فصل بایرن مونیخ این گل را برای هم‌تیمی جوان خود ساخته و پرداخته کرد تا دارمشتات بیشتر از ۸ دقیقه از بایرن مونیخ پیش نباشد.

در واپسین دقایق نیمه نخست، هری کین این بار در نقش گلزن ظاهر شد و برای بار دوم دروازه میزبان این مسابقه را باز کرد. این ستاره سی ساله، ارسال جاشوا کیمیش را با ضربه سر به تور دروازه دارمشتات چسباند تا شاگردان توماس توخل برنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، اف سی هالیوود بر فشار حملات خود افزود تا فاصله را بیشتر کند. در شصت و چهارمین دقیقه از بازی، جمال موسیالا گل دوم خودش و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا حاشیه امنیتی برای بایرن مونیخ ایجاد شود.

در ادامه، سرژ گنبری برای بار چهارم تیمش را به گل رساند تا خیال توخل و هواداران از یک برد راحت دیگر راحت شود. جمال موسیالا که دو گل در این بازی به ثمر رسانده بود، پاس این گل را به گنبری داد.

در دقایق پایانی، ماتیس تل گل پنجم بایرن مونیخ را به ثمر رساند. این ستاره جوان که مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته، باز هم برای بایرن مونیخ گلزنی کرد تا یک بار دیگر ارزش‌هایش را ثابت کند.

ویهلمسون در ثانیه‌های آخر گل دوم دارمشتات را به ثمر رساند تا از تلخی شکست تیمش بکاهد.

۱۴۲۸