حسینی: آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی داشته‌اند

حسینی: آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی داشته‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم و نساجی مازندران همیشه رقابت خوبی با هم داشته‌اند و هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند

به گزارش فوتبالی ، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی آخرمان در سال جاری است و زمان خیلی کافی در اختیار نداشتیم. سعی کردیم بازیکنان را به لحاظ ریکاوری آماده کنیم. امیدوارم از بازی‌های گذشته درس گرفته باشیم. آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی با هم داشتند و هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند و امیدوارم در دیداری بی‌حاشیه و تماشاگرپسند بازی خوب همراه با نتیجه کسب کنیم.
وی در مورد داوری دیدار هفته گذشته تصریح کرد: ما دیگر لب خط اعتراضی نمی‌کنیم و در کنفرانس‌ها نیز صحبتی انجام نمی‌دهم. تنها کاری که انجام می‌دهیم، شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. طبق صحبتی که با حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی داشتم قرار شد اگر موردی از داوری پیش آمد با مستندات از داور شکایت کنیم. دیگر دنبال حرف زدن نیستیم و سراغ قانون می‌رویم. این عزیزان آدم‌های مصلحی هستند و قضیه را بررسی می‌کنند تا حقی ضایع نشود. امسال چالش‌های زیادی بابت داوری داشتیم. در مورد داور دیدار هفته قبل صد در صد مستندات را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم چون واقعا چالش‌های داوری خیلی به ما ضربه زده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص حساسیت‌های دیدارهای گذشته نساجی و آلومینیوم گفت: نساجی شرایط سختی در جدول دارد و ما هم بابت نتایج بد هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداریم. هر دو تیم دنبال بهتر کردن شرایط‌شان هستند. امیدوارم بازی بی‌حاشیه باشد و قضاوت خوب داور به برگزاری خوب بازی کمک کند.

1470