ترکیب رسمی رئال مادرید - اوساسونا؛ حضور اسلحه پنهان کارلتو در ترکیب اصلی

ترکیب رسمی رئال مادرید - اوساسونا؛ حضور اسلحه پنهان کارلتو در ترکیب اصلی

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید به مصاف اوساسونا خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، اوساسونا در هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه السادار از تیم صدرنشین لالیگا، یعنی رئال مادرید میزبانی می‌کند. این دیدار از ساعت 18:45 به وقت تهران و به قضاوت خوان مارتینز اسپانیایی برگزار می‌شود. رئال مادرید تیم صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا است و اوساسونا نیز بر رتبه دهم جدول تکیه زده است.

شاگردان خاگوبا آراساته در چند هفته اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. آن‌ها در پنج بازی قبلی، 3 برد و 1 تساوی به دست آوردند و تنها 1 بار طعم شکست را چشیدند. اوساسونا هفته گذشته با 2 گل مغلوب خیرونا شد. آن‌ها امشب اگر رئال مادرید را شکست دهند، یک فرصت طلایی در اختیار خیرونا و بارسلونا قرار می‌دهند تا دوباره تنور رقابت‌های لالیگا را داغ کنند.

در آن سوی میدان نیز اصلی‌ترین مدعی قهرمانی ایستاده است؛ تیمی که در این فصل تنها 2 مرتبه باخت را تجربه کرده و هر دو بار هم مقابل اتلتیکو مادرید بوده. کهکشانی‌ها در حالی باید به مصاف اوساسونا بروند که روز گذشته مشخص شد باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی بروند. با این تفاسیر، ممکن است کارلتو نیم‌نگاهی به بازی حساس مقابل منچسترسیتی داشته باشد.

ترکیب اوساسونا:

گلر: هررا

مدافعین: آرسو، کاتنا، اونای گارسیا، هراندو و موجیکا

هافبک‌ها: آرنایز، مونکایولا، تورو و موی گومز

مهاجمین: بودیمیر

ترکیب رئال مادرید:

گلر: آندری لونین

مدافعین: کارواخال، رودیگر، شوامنی و فرلاند مندی

هافبک‌ها: کاماوینگا، فدریو والورده، تونی کروس و براهیم دیاز

مهاجمین: رودریگو و وینیسیوس

1428