جهنمی که در انتظار مهاجم بارسلونا خواهد بود

جهنمی که در انتظار مهاجم بارسلونا خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس مهاجم بارسلونا از واکنش منفی به خودش از جانب هواداران باشگاه سابقش اتلتیکو مادرید در بازی روز یکشنبه خبر دارد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 24 ساله که همچنان با تیم دیگو سیمئونه قرار دارد، برای رویارویی با باشگاه سابقش اتلتیکو مادرید به شدت هیجان زده است. فلیکس البته می داند که هواداران تیم سابقش اتلتیکو جو سختی را علیه او ایجاد خواهند کرد و پوشیدن پیراهن بارسلونا باعث می شود تا شب دشواری در متروپولیتانو پیش رویش باشد. 

فلیکس در مصاحبه با DAZN گفته است:" جو بسیار دشواری برای کل تیم ما خواهد بود. برای من شرایط کمی دشوارتر است اما من یک فوتبالیست هستم و باید به چنین چیزهایی عادت داشته باشم. این مسائل به من انگیزه بیشتری می دهد تا بتوانم از این بازیهای مهم بیشتر لذت ببرم." 

فلیکس در سال 2019 با مبلغ 113 میلیون پوند از بنفیکا به اتلتیکو ملحق شد تا به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود اما پنج سال اخیر نتوانسته توفیقی در این تیم داشته باشد. او فصل گذشته قرضی به چلسی ملحق شد و در این فصل نیز قرضی راهی بارسلونا شده که در 21 بازی خود پنج گل زده است و در ماه دسامبر مقابل اتلتیکو گل زنی کرده بود. 

4125