وایرال شدن جمله جالب مهاجم انگلیسی در مورد رئال مادرید

وایرال شدن جمله جالب مهاجم انگلیسی در مورد رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان تونی مهاجم برنتفورد به خاطر جمله ای که در مورد رئال مادرید در مصاحبه جدیدش گفته، مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تونی که به خاطر نقض قوانین شرط بندی لیگ انگلیس با محرومیتی 9 ماهه مواجه شده بود، در ماه ژانویه به میادین برگشت. این مهاجم، بازگشت درخشانی داشت و در اولین بازی خود برای برنتفورد مقابل ناتینگام فارست گل زد. تونی بعد از آن سه گل دیگر در لیگ انگلیس به ثبت رساند و در لیست تیم ملی انگلیس برای دو بازی دوستانه مقابل برزیل و بلژیک قرار گرفت. 

تونی به احتمال فراوان در تابستان از برنتفورد جدا می شود. توماس فرانک سرمربی برنتفورد گفته است که جدایی تونی در این تابستان اجتناب ناپذیر است هر چند که او را یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیا به شمار می رود اما می داند که تیمش توان حفظ این مهاجم را ندارد. 

چلسی و آرسنال شرایط خرید این بازیکن 28 ساله را دنبال می کنند هر چند که این بازیکن خودش را به تیم دیگری پیشنهاد داده است! در حقیقت تونی در پاسخ به این سوال که پایان فصل رویایی و تابستان ایده آلش چگونه خواهد بود، بیان کرد:" این که بتوانیم بازیها را ببریم و تا پایان فصل در ادامه بازیها پیروز شویم. من بتوانم 20 گل بزنم و 9 کلین شیت داشته باشم. می خواهم که در لیست تیم ملی انگلیس در یورو حضور داشته باشم و قهرمان شوم.  بدین ترتیب همه چیز می تواند سر جایش باشد. اگر برنتفورد خواست من را بفروشد و در آمدزایی کند، دوست دارم به رئال مادرید فروخته شوم و این خیلی خوب خواهد بود!"

هواداران برنتفورد از این جمله تونی خوششان نیامده است. یک هوادار نوشته است:" این برادر در هر مصاحبه در مورد ترک برنتفورد صحبت می کند. به باشگاه احترام نمی گذارد." و دیگری نوشته است:" این مرد برخورد درستی با باشگاهی استخدامش کرده، ندارد." و دیگری نوشته است:" رفتارش با باشگاه غیرمحترمانه است آن هم در حالی که در دوران محرومیتش همیشه از او حمایت شد." 

4125