پیش‌بازی مس رفسنجان - ذوب‌آهن؛ نبازها به نبرها رسیدند!

پیش‌بازی مس رفسنجان - ذوب‌آهن؛ نبازها به نبرها رسیدند!

پایگاه خبری فوتبالی - محرم نویدکیا و شاگردانش به دنبال نباختن و محمد ربیعی و ذوب‌آهن هم به دنبال کسب برد بعد مدت‌ها خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست ‌و یکم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. دیداری که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود نارنجی‌ها در اصفهان به پایان رسید.

مس در شرایطی باید در آخرین بازی سال خود از ذوبی‌ها پذیرایی کند که این تیم پس از حضور محرم نویدکیا همچنان شکستی نداشته و باید دید در هفتمین مسابقه خود با این سرمربی هم می‌تواند رکورد خود را در پایان سال ۱۴۰۲ حفظ کند یا نه.

در سمت مقابل ذوب‌آهن پس از آغاز نیم فصل دوم نتوانسته هیچ برد لیگ برتری داشته باشد تا از بالای جدول دور شود. شاگردان ربیعی همچنین در هشت دیدار اخیر لیگ برتری خود فقط سه گل به ثمر رسانده‌اند تا مشکلات اساسی آن‌ها در خط حمله عیان باشد.

این بازی از حیث بازگشت محمد ربیعی به رفسنجان و رویارویی با تیم سابق خود هم‌ جالب توجه است و باید دید این سرمربی که بازی رفت را هم مقابل نارنجی‌ها شکست خورده، خواهد توانست با تحمیل اولین شکست شاگردان نویدکیا، به اوضاع خود سر و سامان بخشد یا نه.

نکته جالب دیگر اینکه ذوب‌آهن در هشت تقابل قبلی خود با مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی فقط یک بار موفق به شکست این تیم شده و پنج بار شکست خورده تا آمار خوبی برابر نارنجی‌ها نداشته باشد.

نتیجه هفته گذشته: مس رفسنجان در اراک با نتیجه ۳ بر ۱ از سد آلومینیوم گذشت و ذوب‌آهن در اصفهان با دو گل مغلوب استقلال خوزستان شد.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز دهم جدول است و ذوب‌آهن با ۲۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - ذوب‌آهن

یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: روح‌الله شریفی، فرهاد مروجی و سعید زیبا

1997