اسبقیان: شاهد احترام به قوانین، رعایت اصول مجمع و جلوه‌های پهلوانی بودیم

اسبقیان: شاهد احترام به قوانین، رعایت اصول مجمع و جلوه‌های پهلوانی بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- شروین اسبقیان پس از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون والیبال که با انتخاب سید میلاد تقوی همراه بود، در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد احترام به قوانین، رعایت اصول مجمع و جلوه‌های پهلوانی بودیم که باید قدردان این شور و شعور باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال اظهار داشت: این مجمع منظم، مرتب و جلوه‌های واقعی از احترام به قوانین بود. قطعا مجمع در کنار مجموعه و تیم مدیریتی جدید والیبال خواهد بود. مجموعه انتخاباتی فدراسیون والیبال با رعایت قوانین جاری بر اساس امانت و اساسنامه این فدراسیون بسیار منظم برگزار شد. احترام به قوانین و رعایت اصول مجمع، جلوه های پهلوانی بود که از سوی اعضای مجمع دیدم که باید قدردان این شور و شعور باشیم.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: میلاد تقوی برای 4 سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد و نایب رئیسان او نیز مشخص شدند. کارشناسان خبره نیز در مجمع بعدی معرفی خواهند شد.

اسبقیان گفت: فدراسیون والیبال برای وزارت ورزش و جامعه ورزش کشور، بسیار مهم است. در سال‌های گذشته، موفقیت‌های خوبی داشته و تیم‌های بزرگی را شکست داده است. مردم انتظار دارند رئیس جدید فدراسیون، روند گذشته را با سیر صعودی طی کند و به اهداف از پیش تعیین شده برسد. رهبر انقلاب فرمودند باید در المپیک و مسابقات جهانی جزو برترین‌ها باشیم تا باعث شادی دل مردم شوند.

1999