پیش‌بازی آلومینیوم - نساجی؛ تکراری‌ترین بازی فصل با کلی انگیزه!

پیش‌بازی آلومینیوم - نساجی؛ تکراری‌ترین بازی فصل با کلی انگیزه!

پایگاه خبری فوتبالی - آلومینیوم و نساجی باید برای بار سوم در طول فصل جاری مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان نساجی مازندران است. دیداری که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود ایرالکو در قائمشهر به پایان رسید و البته سبزپوشان اراکی در جام حذفی هم با نتیجه مشابه در خانه حریف خود پیروز شدند و این سومین بازی فصل دو تیم‌ محسوب می‌شود و باید دید راند سوم به نفع کدام تیم به پایان خواهد رسید.

آلومینیوم در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهد گذاشت که پس از برد شیرینی که برابر پرسپولیس به دست آورد، سه بازی اخیر لیگ برتری خود را شکست خورده است.

در سمت مقابل نساجی مازندران هفته گذشته توانست پس از مدت‌ها رنگ سه امتیاز را ببیند و شمس‌آذر را شکست دهد. ساکت الهامی سومین سرمربی فصل قائمشهری‌هاست که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع سقوط نساجی شود و حالا باید دید می‌تواند دومین برد متوالی‌اش را دشت کند یا نه.

جالب اینکه بدانید ساکت الهامی هیچ‌گاه به عنوان سرمربی مقابل آلومینیوم شکست نخورده و سه برد و سه تساوی داشته و همچنین در تقابل با مجتبی حسینی هم فقط یک بار باخته است و باید دید فردا چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

نتیجه هفته گذشته: آلومینیوم با نتیجه ۳ بر ۱ در اراک مغلوب مس رفسنجان شد و نساجی در قائمشهر با یک گل از سد شمس‌آذر قزوین گذشت.

وضعیت در جدول: آلومینیوم با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول جای دارد و نساجی با ۱۵ امتیاز، پانزدهم جدول است.

هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران

یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

تیم داوری: امیر ایار، محمدرضا منصوری و امین قدیری

1997