پیام امیدبخش رونالدو پس از گل سه امتیازی مقابل الاهلی

پیام امیدبخش رونالدو پس از گل سه امتیازی مقابل الاهلی

پایگاه خبری فوتبالی - گلزنی کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به النصر کمک کرد تا پیروزی ارزشمندی را مقابل الاهلی کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی با گلزنی از روی پنالتی در دقیقه 68 به النصر کمک کرد تا به روند بازیهای متوالی بدون پیروزی خود ادامه بدهد. رونالدو پس از زدن گل پیروزی از صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا پیامی چالشی را خطاب به رقبا منتشر کند. 

ستاره 39 ساله در صفحه اینستاگرامش تصویری از خودش در حال خوشحالی گل کنار هم تیمی هایش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:" بازگشت به مسیر پیروزی. تیم، به پیش." 

النصر در دو بازی اخیرش در لیگ عربستان نتوانسته بود پیروز شود و در ضربات پنالتی توسط العین از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. النصر با پیروزی در روز  پنجشنبه، اختلافش با الهلال صدرنشین را به 9 امتیاز کاهش داد. 

النصر پس از وقفه بازیهای ملی به مصاف الطائی خواهد رفت.  کریستیانو رونالدو حالا باید به تیم ملی پرتغال ملحق شود تا در آخرین اردو پیش از یورو شرکت کند. در حقیقت فوق ستاره پرتغالی زیر نظر روبرتو مارتینز به آرامش رسیده است و دوباره به یکی از لیدرهای تیم ملی کشورش تبدیل شده است. رونالدو و النصر پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا حالا تمرکزشان را روی قهرمانی جام حذفی و سوپرجام عربستان گذاشته اند.

4125