حمله فیزیکی به مهاجم سرشناس ایتالیایی و خانواده‌اش

حمله فیزیکی به مهاجم سرشناس ایتالیایی و خانواده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - چیرو ایموبیله با اتفاق عجیبی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان لاتزیو روز جمعه اعلام کرد که زمانی که قصد بردن پسر چهار ساله خود به مهد کودک را داشته، با حمله گروهی از افراد مواجه شده است. این اتفاق در نزدیکی مهد کودک رخ داده است.

گروهی از هواداران لاتزیو که در آن جا حضور داشتند، توهین هایی به ایموبیله و خانواده اش داشتند و آنها را هل دادند.  این بازیکن به همراه همسر و فرزند چهار ساله خود به مهد کودک  رفته بود که در مقابل ورودی آن جا، با خشونت کلامی و فیزیکی مواجه شد. این مهاجم علیه حمله کنندگان شکایت کرده است. 

ایموبیله کاپیتان لاتزیو از زمان استعفای مائوریزیو ساری به شدت مورد انتقاد قرار گرفته چرا که برخی معتقد هستند که او باعث استعفای مربی ایتالیایی از لاتزیو شده است. 

وکلای ایموبیله در بیانیه ای اعلام کردند:" صبح روز جمعه 15 مارس، چیرو ایموبیله، همسرش جسیکا و پسر چهار ساله اش ماتیا مورد خشونت کلامی و فیزیکی توسط گروهی از افراد در مقابل مهد کودک پسرش قرار گرفتند. این اتفاق، نتیجه نفرت پراکنی و اخبار پخش شده توسط برخی خبرنگاران بود که علیه ایموبیله چیزهایی را نوشته بودند و نقل قول هایی را از او داشتند که با واقعیت، سازگار نبود." 

کلودیو لوتیتو  مدیر باشگاه لاتزیو با پاسخی در این سوال مواجه شد که عجیب بود که او از کاپیتان تیمش حمایت نکرد:" این اتفاق هر روز برای من رخ می دهد. 20 سال است که من را تعقیب می کنند. هر روز با تهدید به مرگ خودم و خانواده ام مواجه می شوم. من مدیر شرکتی با هشت هزار کارمند هستم و به دنبال ایجاد سر و صدا و جنجال نیستم." 

4125