اوسمار: من هم از دربی ناراضی‌ام

اوسمار: من هم از دربی ناراضی‌ام

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس هم از نتیجه بازی و دربی سرد و بی روح پایتخت ناراحت و گلایه‌مند است.

به گزارش فوتبالی، دربی سرد و بدون گل پایتخت باز هم صدای همه را درآورد. هوادار و کارشناس و حتی کادرفنی پرسپولیس هم از این بازی ناراضی بود. به نظر می‌رسد که جواد نکونام و تیمش که توانستند با یک امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کنند تنها افراد راضی از دربی و اتفاقاتش هستند. 

قطعا سوال و جواب‌ها در مورد دربی از هر دو مربی هنوز تمام نشده و حال و هوای این بازی فعلا ادامه دارد و به همین دلیل است که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان هم صحبت دربی داغ است. خبرنگاری از سرمربی این سوال را پرسپولیس پرسید که هواداران فوتبال از دربی و کیفیت آن راضی نبودند و همچنین از نتیجه‌ای به دست آمد چون هواداران صفر صفر را دوست ندارند. پاسخ اوسمار را بخوانید:" بازی صفر صفر برای هیچ تماشاگری که بازی را نگاه می‌کند جذاب نیست. در دربی خیلی وقت تلف شد. مصدومیت‌ها و کادر پزشکی و تعویض‌ها و زمین افتادن‌های خیلی ضروری و همچنین بازدیدهای وی ای آر بازی را از جذابیت انداخت. ما هم مثل هواداران از نتیجه صفر- صفر راضی نبودیم. ما برای نتیجه گرفتن برنامه داشتیم اما نتوانستیم از شانس‌هایمان خوب استفاده کنیم و برنامه خود را پیاده کنیم. درسی که از دربی گرفتیم هر موقعیتی که به دست آوردیم باید از آن نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم نتیجه مطلوب خود را به دست بیاوریم."

صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نشان می‌دهد که او نتوانسته برنامه‌هایش را در زمین اجرا کند و البته بازیکنانش هم با بعضی بی‌دقتی‌ها اندک فرصت‌ها را از دست داده‌ا‌‌ند.

4326