جای خالی لیگ پرشد؛ سلام جادوگر دوست‌داشتنی

جای خالی لیگ پرشد؛ سلام جادوگر دوست‌داشتنی

پایگاه خبری فوتبالی- گویا لیگ برتر یک جای خالی خیلی بزرگ داشت که با بازگشت محرم نویدکیا آن جای خالی به جذاب‌ترین شکل ممکن پرشده است.

 به گزارش فوتبالی، شاید باورش کمی سخت باشد تیمی که در این هفته در اراک و در خانه آلومینیوم یک کامبک شگفت‌انگیز را رقم زد همان تیم کاندیدای سقوط چند هفته گذشته باشد. تیمی که از ملوان 4 گل خورده بود و حتی به استقلال خوزستان انتهای جدولی هم نه نگفته بود حالا پنج هفته است رنگ باخت را ندیده و پیش‌بینی می‌شود خیلی زود بتواند خود را به میانه جدول برساند.

تفاوت این دو تیم در یک نام خلاصه می‌شود و آن هم محرم نویدکیاست. مسی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند که محرم نویدکیا تصمیم گرفت از یک آلترناتیو سکوها برای مورایس در خانه دست برداشته و یکی از پیشنهاداتش را قبول کند. مربی‌ای که در اولین تجربه مربی‌گری‌اش همه را شگفت‌زده کرده و خودش را اثبات کرده بود اما برای تثبیت آن به خروج از اصفهان و نشستن روی صندلی پرچالش‌تری نیاز داشت. 

این اتفاق حالا درکرمان افتاده و او در این چند هفته هم مهر تاییدی بر عملکردش در سپاهان زده و هم مسی‌ها را در آستانه طلا شدن قرار داده است. کسب 9 امتیاز از 15 بازی برای تیمی که پیش از این میانگینی بهتر از یک امتیاز در هر بازی کسب نکرده بود مانند معجزه است.

نکته جالبی که در مورد محرم نویدکیا وجود دارد این است که هر مربی بعد از حضور تازه در هر تیمی تلاش می‌کند تا با کلین‌شیت و بازی دفاعی اوضاع آن تیم را بهبود ببخشد. 

نویدکیا اما در بدو ورود بازی هجومی همیشگی‌اش را هم به بازیکنان مس دیکته کرده و این تیم در 5 بازی 7 گل به ثمررسانده و البته 2 گل به استقلال در جام‌حذفی و حذف صدرنشین لیگ برتر را هم باید به آن اضافه کرد تا با قدرت بیشتری برای محرم نویدکیا کلاه از سر برداشت و او را تشویق کرد.

نویدکیا این هفته به اصفهان برمی‌گردد تا مقابل ذوب‌آهن ماجراجویی شیرینش را ادامه دهد.

4326