حریف مسی و یارانش در یک‌چهارم نهایی کونکاکاف مشخص شد

حریف مسی و یارانش در یک‌چهارم نهایی کونکاکاف مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - گل برندون وازکز مهاجم تیم ملی آمریکا در کاپ قهرمانان کونکاکاف باعث شد تا مونتری مکزیک بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند و حریف اینتر میامی شود.

به گزارش فوتبالی، وازکز با گل خود باعث شد تا مونتری در بازی برگشت با نتیجه دو بر یک مقابل سینسیناتی به پیروزی برسد و در مجموع دو بازی با نتیجه سه بر یک پیروز شود. این مهاجم در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرد و نقش موثری در حذف تیم سابقش از مسابقات داشت. حالا مونتری باید در یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف اینتر میامی با لوئیز سوارز و لئو مسی برود.

برندون وازکز از لیست تیم ملی آمریکا در بازیهای لیگ ملت های کونکاکاف در فروردین ماه خط خورده اما در این فصل در سیزده بازی در مونتری هشت گل زده و عملکرد خوبی داشته است. این مهاجم، روند خوبی دارد و حالا باید آماده رویارویی با اینتر میامی شود.

مسی و تیمش با اقتدار به یک چهارم نهایی راه یافتند و در مجموع دو بازی مقابل نشویل با نتیجه پنج بر سه پیروز شدند. آنها حالا باید در یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف به مصاف مونتری مکزیک بروند.

مسی با مصدومیت بازی مقابل نشویل را به پایان رساند اما تا مرحله بعدی زمان برای ریکاوری خواهد داشت. مرحله بعدی کاپ قهرمانان کونکاکاف در روزهای 14 و 21 فروردین ماه برگزار خواهد شد و مسی زمان کافی برای ریکاوری خواهد داشت.

4125