روز تلخ حزباوی با دو اشتباه منجر به گل؛ وقتی بیرون رفت السد پیروز شد!

روز تلخ حزباوی با دو اشتباه منجر به گل؛ وقتی بیرون رفت السد پیروز شد!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع ایرانی السد احتمالا بدترین شب زندگی‌ ورزشی‌اش را در بازی با المعیذر سپری کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در اولین بازی هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر تیم السد قطر بعد از این که در نیمه اول دو گل دریافت کرد توانست کامبک بزند و با زدن 4 تیم ته جدولی المعیذر را شکست   بدهد. البته این اتفاق بعد از آن افتاد که سید امین حزباوی بین دو نیمه از ترکیب السد خارج شد!

به نظر نمی‌رسید السد که با اقتدار در صدر جدول لیگ ستارگان قطر است در برابر تیم یازدهم جدول به مشکل بخورد اما وقتی بازی به دقیقه 45 رسید نتیجه بازی دو بر صفر به سود المعیذر بود. آن هم در حالی که بازی در زمین السد برگزار می‌شد.

امین حزباوی مدافع جوان ایرانی السد از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود اما در اتفاقی عجیب روی هر دو گل خورده السد موثر بود و آنقدر پراشتباه ظاهر شد که «وسام رزق» سرمربی السد او را بین دو نیمه بیرون کشید!

گل اول المعیذر در پی یک ارسال روی دروازه السد پایه‌گذاری شد. ضربه سر مهاجم المعیذر به دست حزباوی که کاملا باز بود برخورد کرد و تشخیص داور پنالتی بود. این پنالتی تبدیل به گل اول المعیذر شد.

در دقیقه 45 روی یک دفع توپ از سوی مدافعان المعیذر به میانه زمین حزباوی با لئونکو مهاجم المعیذر وارد دوئل بر سر تصاحب توپ بود. اما در حالی که امین به توپ نزدیک‌تر بود اما با اشتباه و سهل‌انگاری او لئونکو به توپ ضربه زد و پابه‌توپ با سرعت به سمت دروازه السد رفت. در نهایت هم با یک ضربه خود دروازه میزبان را برای بار دوم باز کرد.

السد باور نمی‌کرد که در زمین خودش مقابل تیم ته جدولی شکست خورده است. برای همین سرمربی السد بین دو نیمه حزباوی را بیرون کشید و الیزیدی دیگر مدافع تیمس را به زمین فرستاد.

با شروع نیمه دوم طارق سلمان خیلی زود گل اول را برای السد زد و سپس اکرم عفیف در دقایق 73 و 77 از روی نقطه پنالتی و 8+90 موفق شد 3 بار دیگر دروازه المعیذر را باز کند. در نهایت السد با نتیجه 4 بر دو به پیروزی رسید و با 40 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

حزباوی در این فصل عملکرد بدی در السد نداشته است. او در 15 بازی مسابقه برای السد بازی کرده و در اکثر این مسابقات در ترکیب اصلی این تیم بوده است. اما روز بازی با المعیذر روزِ حزباوی نبود و السد پس از خروج این بازیکن از ترکیب، توانست بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه 4 بر دو ببرد.

1359